Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

27 Αυγούστου 2009

About me


Με λένε Θεοδοσία Κατσαρού,
και αρθρογραφώ  στο συγκεκριμένο blog θέματα που αγγίζουν την ψυχή μου και με συγκινούν. Θέματα που αγγίζουν τον καθένα μας τα περισσότερα αυτοβιογραφικά, δοσμένα με χιούμορ κι αυτοσαρκασμό  γιατί πιστεύω ότι χωρίς χιούμορ η ζωή μικραίνει. Κι επειδή την αγαπώ πολύ, την διακωμωδώ.

Προσπαθώ να μεταφέρω την αλήθεια έτσι όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ από την δική μου οπτική γωνία, και μέσα από τις δικές μου εμπειρίες.
Έχω την τιμή να επιμελείται την σελίδα μου ο Δάσκαλος (για μένα) ΑΑΤΟΝ και το IDEA STUDIO. Άνθρωποι με φοβερές γνώσεις και τελειομανείς και οι δύο.Το θεωρώ μεγάλη τιμή για μένα που είναι οι άνθρωποί μου.

Γεννήθηκα πριν πολλά  χρόνια  στην Αθήνα,(κάτι σαν την Καπνικαρέα ας πούμε) και ζώ σε μία παραλιακή πόλη που την αγαπώ φοβερά.
Εργάζομαι στο αεροδρόμιο,σαν manager σε μία εταιρεία.Η καταγωγή μου είναι από τα τέσσερα σημεία της Ελλάδας αλλά το μικρασιάτικο κυριαρχεί.

Είμαι καινούρια στον χώρο του ίντερνετ, που αν και εικονικός για μένα είναι μαγικός.....
Έχω σπουδάσει αρχιτεκτονικό σχέδιο, ζωγραφική, και πληροφορική....Διαβάζω πολύ παραψυχολογία που με συναρπάζει, και μου αρέσει πολύ το γράψιμο.

Επίσης επειδή αγαπώ πολύ τα ζώα και τυχαίνει να συμβιώνω με τρία σκυλιά, έχω φτιάξει και μία ιστοσελίδα που είναι αφιερωμένη στο σκύλο μου τον Πλούτο, ένα άκακο ντόπερμαν και πολύ βασανισμένο από τους ανθρώπους. Εκεί αφηγούμαι την αληθινή ιστορία του. Δοσμένη όσο γίνεται με χιούμορ.http://ploutomania.blogspot.com/
Σας ευχαριστώ πολύ κι εγώ κι οι δασκαλοί μου για τον χρόνο σας...