Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

24 Αυγούστου 2009

Μετά από τις φωτιές......... τί;



Βρε λαμόγια του κερατά, που με κάνετε και βρίζω γυναίκα πράμα, όταν πήγατε και καταπατήσατε δασικές εκτάσεις γιατί ήθελε ο κώλος σας φρέσκο αέρα, και κτίσατε τις βιλάρες σας με τις πισίνες, γιατί ζητάτε τον οίκτο μας όταν καίγεται το μπουρδέλο σας;
Εμένα κάηκε η καρδιά μου, για τα δεντράκια και για τα ζώα, κι όχι για τα σπίτια.
Ανεμομαζώματα διαολοσκορπίσματα, που έλεγε κι η σοφή γιαγιάκα μου.
Έπρεπε να το περιμένατε παληοκαθίκια. Δεν πρόλαβε η στάχτη να κάτσει κάτω κι αμέσως σας ΔΙΝΟΥΝΕ αποζημίωση 150.000-250.000 ευρώ αντί να σας κρεμάσουνε για παραδειγματισμό και των υπολοίπων καταπατητών.
Αλλά από αυτή την κυβέρνηση, τι να περιμένει κανείς; Αμέσως 100.000 στρέμματα κριθήκανε οικοδομήσιμα.
Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει. Η ότι σκατά και το φτυάρι. (πάλι η γιαγιά στην μέση.Θα τρίζουν τα κοκαλάκια της που την μνημονεύω για τους μ@λ@κες....)
Εγώ θέλω πίσω το οξυγόνο που μου στερήσατε, το πράσινο και τα ζωάκια που ζούσανε μέσα εκεί. Μόνο!!!!
Γιατί τα σάβανα δεν έχουν τσέπες....Εκτός κι αν δεν το ξέρετε.
Αλλά δεν φταίτε εσείς. Εμείς φταίμε που παρακολουθούμε το ίδιο έργο θεατές χρόνια τώρα και δεν κάνουμε τίποτα, παρά μόνο βρίζουμε και συμβιβαζόμαστε με τα τεκταινόμενα. Μέχρι εκεί φτάνει η παλληκαριά μας. Εκ του ασφαλούς πάντα.

Τώρα μόλις μου είπε κάτι πολύ ωραίο η φίλη μου που διάβασε στο face.
Να σας δώσουμε από 3.000 ευρώ ο καθένας μας να ξεκουμπιστείτε να φύγετε μήπως δούμε καμιά άκαυτη μέρα.


Κοινοποίηση στο Facebook celebrate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!