Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

7 Ιανουαρίου 2010

Όσοι πιστοί προσέλθετε...Θα είναι τιμή μου να σας φιλοξενήσω.




Και μου το έλεγε η μανούλα μου: "Παιδί μου μην σκέφτεσαι πολύ θα παγώσει το μυαλό σου".
Ήμουν μονίμως στον κόσμο μου. Μου μιλάγανε κι εγώ αλλού γι` αλλού. Και σαν δικαιολογία είχα πάντα την φράση "Τώρα σκέφτομαι μην μου μιλάς". Τι σκεφτόμουνα; Την τύφλα μου. Δικαιολογία ν`αποφύγω την μουρμούρα της, που δεν της έδινα σημασία. Άγιασε η κ.Τασία. Της είχα βγάλει την πίστη.
Η αγαπημένη της φράση ήταν" Δεν έκανα μια σκ@τούλ@ να την φάω παρά έκανα εσένα την κατσίκα".
Τότε που το έλεγε με πλήγωνε. Σήμερα ζώντας μ`εμένα μόνο, κατάλαβα πόσο δίκιο είχε.
Γιατί κάνω αυτό τον πρόλογο; Να εξηγήσω λοιπόν.
Μετά από την συνάντηση με τους bloggers, τους υπόλοιπους τρελούς σαν και μένα, έκανα συμβούλιο με τον εαυτό μου.
Κι όταν κάνω συμβούλιο εγώ κι αυτός μας παίρνει το χάραμα. Πάντα γίνεται όταν πάω για ύπνο.
Εκεί έχω τις μεγαλύτερες εμπνεύσεις. Ακόμα κι άρθρα γράφω μέσα στο μυαλό μου. Διορθώνω και τις λέξεις και πάει λέγοντας μέχρι το πρωί. Για τέτοια τρέλα μιλάμε. Ποιος να μ`αντέξει; Κανείς!!!
Αν είχα σύντροφο θα μου είχε σπάσει το κεφάλι. Να είσαι λέει σε τρυφερές στιγμές και να του λες.
"Συγγνώμη αγάπη μου μπορούμε να κάνουμε μία διακοπή γιατί τώρα έχω έμπνευση";
Για τέτοια κατάντια σας μιλάω.
Μετά λοιπόν από το χθεσινοβραδυνό συμβούλιο αποφασίσαμε τα εξής με δημοκρατικές διαδικασίες.
Ψήφοι: Υπέρ 2, κατά 0.
Επειδή έτυχε να γνωρίσω από κοντά πολύ αξιόλογους blogger, αλλά και στο ταξίδι μου στην μπλοκόσφαιρα βρήκα πολύ αξιόλογες πένες που θα ήθελα να τις προβάλω μέσα από το μπλόκ μου.
Σκέφτομαι, λοιπόν, να κάνω κάθε 15 ημέρες ένα αφιέρωμα στον κάθε ένα από εσάς.
Τι θα περιλαμβάνει το αφιέρωμα; Ένα από τα πιο αξιόλογα άρθρα σας με το link της σελίδας σας.
Αυτό θα γίνεται στον επάνω χώρο, τον διαφημιστικό, όπου θα προβάλλεται μικρογραφία της εικόνας του άρθρου σας και link που θα οδηγεί στο άρθρο. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση τώρα που προβάλλονται δικά μου άρθρα.
Θα ήθελα όμως και την δική σας βοήθεια...Όποιος μπορεί και θέλει ας μου στείλει το link της πιο ενδιαφέρουσας, κατά την γνώμη του ανάρτησης, κι εγώ θα το δημοσιεύσω.
Που να μου το στείλει; Καλή ερώτηση. Μπορείτε στην φόρμα των σχολίων. Άλλωστε ειδοποιούμαι μέσω email για τυχόν σχόλια. Η ανταπόκριση θα είναι άμεση.
Και βέβαια θα κάνω την αρχή από το σπίτι μου. Γιατί λέει κι η παροιμία "Αν δεν παινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει".
Θα κάνω την πρεμιέρα με τον φίλο και συνοδοιπόρο στο θολό τοπίο (θολωμένο μυαλό έπρεπε κανονικά να το λέω,τέλος πάντων), Σωκράτη ο κατά κόσμον chronografos.
Όταν ο Σωκράτης γράφει εγώ λουφάζω στην γωνιά μου. Ισόβια θαυμάστρια βλέπετε.
Θα συνεχίσω με την μοναδική Μάγισσα Κίρκη που μου κάνει δώρο το γέλιο, και την ευχαριστώ γι αυτό, με τον τρελό του χωριού και φίλο μου Ευρύνοο που είναι καταπληκτικός, με την κουμπάρα μου shell-land, με την φίλη μου κι εκκολαπτόμενη συγγραφέα ANASA, και θα πάει λέγοντας...
Λόγω πίεσης όμως χρόνου, θα ήθελα και την δική σας βοήθεια.
Ελπίζοντας σε μία θετική ανταπόκριση... Η τρελή του θολού.
Ευρύνοε πάλι σ`έκλεψα.
Και κλείνω με το αγαπημένο μου: "Οδός Ονείρων", αφιερωμένο σε όλους εσάς.



20 σχόλια:

  1. Πολλή ωραία κίνηση και πολλή ανώτερη, μπράβο σου! Άντε με το καλό να δούμε το ρεπορτάζ, έχω ήδη πάρει ποπ κορν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως πρέπει όταν κάνεις συμβούλιο να με παίρνεις τηλέφωνο γιατί τα ίδια κάνω κι εγώ? Άστα να πάνε φιλενάδα... Πάντως εμπνευσμένο το χθεσινοβραδυνό σου συμβούλιο οφείλω να ομολογήσω..όταν έρθει η σειρά μου να διαφημιστώ, πες μου να προτείνω κάποιο κείμενο..Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, είσαι μεγάλη καρδιά!

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μάγισσα Κίρκη
    Εσύ πούλα τρέλα και θα σε κανονίσω που θα μου πάς...Θα σε βγάλω στο κλαρί, ούπς λάθος στην διαφήμιση ήθελα να πω.:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ANASA
    Ξεχαστήκαμε και δεν ανταλλάξαμε τηλέφωνα.
    Θα στο στείλω με μήνυμα για τα νυχτερινά συμβούλια.Να μην είμαστε μόνες μας.
    Ότι αναφέρω για σένα το εννοώ.
    Είσαι καταπληκτική πένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για μένα θα υπάρξει κανα μικρός χώρος ????
    εεεεε?????
    Πάνω σε καμιά γωνίτσα, δεν έχω πρόβλημα.
    Καλό βραδάκι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Savvina
    Πάντα θα υπάρχει θέση και στο μπλόκ μου και στην καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ.

    υγ: έχω ένα μικρό προβληματάκι, θέλω να σου στείλω την φωτογραφία για το μπανεράκι αλλά στα σχόλια δεν εμφανίζεται και δεν έχω το mail σου, το δικό μου mail είναι γραμμένο στο blog μου στείλε μου για να στο στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Savvina
    Σου το έστειλα καλή μου στα σχόλια του μπλόκ σου.Πήγαινε και θα το δείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @AUTOτέλεια
    Είπες εσύ καλό λόγο σε μένα;
    Κατάλαβα το Ευτυχάκι μου το έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν παίζεσαι. βρήκα και το κανάλι σου στο youtube. δεν ξέρω όμως τί διαφορά έχει ο sybscriber με τον φίλο. βρήκα και το κανάλι του αατον. μ'αρέσεις Θεοδοσία. όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν εσένα. φιλιά από Παπάγου και τον τρελό Υμηττό. κανονισε να ξαναβρεθούμε. τρελαίνομαι για καλό κρασί και καλή παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @irizaar
    όποτε θές να ξαναβρεθούμε.Σας το είπα και στην συνάντηση.Έχω πολύ καλούς δασκάλους.
    Ο καθένας στο είδος του.Ότι ξέρω μέχρι τώρα το χρωστώ πρώτα στην φιλενάδα μου και μετά στον ΑΑΤΟΝ.:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα!
    Η ιδέα σου δείχνει και την ποιότητά σου.
    Εσένα τελικά όλο μπράβο σου λέω, να το κοιτάξω αυτό ε?
    Πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ανεμοδούρα
    Mε τιμάει ιδιαίτερα που μου λές μπράβο.
    Δεν έβαλα όλα τα ονόματα λόγω χώρου.
    Σε περιλαμβάνει το αφιέρωμα.
    θα ήθελα όποτε μπορείς να μου στείλης το άρθρο που κρίνεις καλύτερο από τα δικά σου να το βάλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τί έκανες εδώ;
    κοκκίνησαν οι πατούσες μου :)

    καλά κατάλαβα την μεγάλη καρδιά σου όταν σε είδα..
    αλλά και την τρέλα σου (την οποία μοιραζόμαστε απο κοινή δεξαμενή)..

    να διαλέξω ένα θέμα μου αγαπημένο;
    χμ..
    είναι όλα τους παιδιά μου..!

    ίσως κάτι απο τα παλιότερά μου, τότε με τους λιγοστούς αναγνώστες-φίλους..

    http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/02/blog-post_1807.html
    με μία συνέχεια..
    ένα απο τα αξιόλογα ίσως,

    αλλά και αυτό..

    http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/03/blog-post_31.html
    με δύο συνέχειες..

    ακόμη κι αυτό..
    http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/07/blog-post_24.html

    ή αυτό..
    http://otrelostouxwriou.blogspot.com/2009/08/blog-post_06.html

    εσύ διάλεξε..

    ένα ευχαριστώ δέν φτάνει..
    ένα χαμόγελο ίσως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ευρύνοος
    Το χαμόγελό σου το καλύτερο δώρο για μένα.:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κορίτσι μου, πόση μεγαλοψυχία και μπράβο σου, προοδεύεις ταχύτατα. Η συνάντηση πάλι τι είναι; Έχω μείνει πίσω λόγω φόρτου δουλειάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα Σια μου!!!!Ευχαριστω για την αναφορα σου στο ονομα μου!Εισαι πολυ γλυκια!
    Σου ευχομαι να εισαι παντα πρωτοπορα σε σκεψεις και ιδεες οπως και αυτη.Οσο για την τρελλα σου που συχνα διαφημιζεις σε πληροφορω οτι δεν την φοβομαστε...μαλλον την ζηλευουμε οι περισσοτεροι.Φιλια<:-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @to alataki
    Δεν είμαι μεγαλόψυχη,απλώς αναγνωρίζω τις καλές δουλειές.Και ο χώρος μας είναι γεμάτος με ταλέντα.Αυτό θέλω να προβάλω.Τίποτε περισσότερο.Κι ένα απ`αυτά είσαι κι εσύ.
    Όσο για την συνάντηση έγινε στην Αθήνα πριν από λίγες μέρες.Θα το ξανακάνουμε κι ελπίζω να μπορέσεις να βρεθείς κοντά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @chronografos
    Εγώ σ`ευχαριστώ που με τιμάς με την παρουσία σου.
    Η τρελή του θολού:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!