Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

18 Ιανουαρίου 2010

Ευκαιρία ν` ανταμώσουμε...




Οι δυό πολύ καλές μου φίλες Shell-land και ANASA διοργανώνουν την δεύτερη συνάντηση των bloggers.
Θα γίνει στην Καισαριανή  Παρασκευή 19 Φλεβάρη 2010  στο κέντρο ΜΑΣΑ 
που βρίσκεται στην Καισαριανή, επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως 240-244, Τηλ: 210 7236177.  Ώρα προσέλευσης 20.30 μ.μ.
Τιμή κατ’ άτομο: 20 Euro (φαγητό, άνευ ποτών)
Για να δηλώσετε συμμετοχή στην παρέα μας, παρακαλούμε στείλτε μας το όνομα και το κινητό σας στα παρακάτω emails:
kkalliope@gmail.com - Anasa
& shelllandblogspot@gmail.com - Matriga

Κάθε συμμετέχων μπορεί έχει και έναν συνοδό. Σας περιμένουμε για να γνωριστούμε και να περάσουμε σαν μια όμορφη παρέα! Νεότερα, προσεχώς…
Εδώ θα προσθέσω την προσωπική μου εμπειρία από την προηγούμενη συνάντησή μας.
Ήταν πολύ όμορφο να γνωρίζεις επιτέλους ανθρώπους, που μοιράζεσαι το ίδιο πάθος το blogging,
ν`ανταλλάσεις απόψεις, και να γίνεσαι μια παρέα.
Εγώ πάντως έφυγα κερδισμένη.
Απόκτησα φίλους και φίλες που σε αντίθετη περίπτωση δεν θα τους είχα γνωρίσει.

4 σχόλια:

  1. Θεοδοσία μου,
    Σ' ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία της αναγγελίας για την συνάντηση bloggers που είπαμε να κάνουμε πιο οργανωμένα. Σίγουρο δεν είναι ότι θα έχουμε την επιθυμητή συμμετοχή, οπότε είπαμε με την Αnasa να αφήσουμε την ανακοίνωση για μία εβδομάδα στα blogs μας και βλέπουμε αν θα διοργανωθεί, όπως ελπίζαμε.
    Να είσαι πάντα καλά!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο αντροπιστεμένη φιλενάδα!!!

    χαα!


    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κρίμα που δεν θα είμαι εκεί. Θα δώσεις την αγάπη μου στους φίλους σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @to alataki
    Και βέβαια κοριτσάκι μου.Ευχαρίστως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!