Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

2 Μαρτίου 2010

Με λένε... Αγάπη.!!!

Καμιά φορά  είναι καλύτερη η σιωπή από τα λόγια.Η καρδιά σήμερα πετάρισε σαν το μικρό πουλί
που κάνει τις πρώτες του προσπάθειες να πετάξει.

Κι αιτία ένα ποίημα που κάποιος εμπνεύστηκε γιατί διάβασε την ψυχή σου,
διαισθάνθηκε την ανάγκη σου,και στο χάρισε,  έτσι απλά σαν δώρο
να σου φωτίζει το μονοπάτι της ζωής σου.
Σ`ευχαριστώ πολύ Gianni Pappa υπέροχε ποιητή  μου.
Το κρατάω φυλαχτό μαζί με τ`όνομά που μου χάρισες.
Είμαι η  ΑΓΑΠΗ.

01 Μάρτιος 2010


Είμαι Η Αγάπη 


 



 

 

 



Tι γλυκιά μουσική
στης αγάπης τον πόνο
συ να στέκεις εκεί
να μιλάς στην ψυχή μου
και να λες


είμαι η αγάπη



Tι αιθέριος ήχος
στου βοριά τη μανία
συ το χέρι να απλώνεις
να μου δείχνεις τον ήλιο
και να λες


είμαι η αγάπη


Tι υπέροχα χείλη
δίχως χρώμα πορφύρα
δίχως ρόδα και μύρα
να φιλούν την ψυχή μου
που μου λες


είμαι η αγάπη


Tι πανέμορφος κόσμος
όταν έρχεσαι εντός μου
την καρδιά μου ζεσταίνεις
το μυαλό μου ανασταίνεις
που μου λες

είμαι η αγάπη


Σε ζωγράφισα μέρα
στων νυχτών μου το φόντο
σε αγάπησα θε μου
στην χαρά και στον πόνο
να μου λες


είμαι η αγάπη!


Τι ζητώ από ‘σένα ?
την αγάπη σου μόνο
δίχως πάθος και πόθο
δίχως ζήλια και φόβο
να μου λες

είμαι η αγάπη

Αφιερωμένο στην φίλη μου την ΑΓΑΠΗ
και σε όλους όσους μπορούν να κουβαλάνε την αγάπη
και όταν δεν έχει να τους δώσει ανταλλάγματα





Πηγή:Άνοιγμα Ψυχής

7 σχόλια:

  1. Υπέροχο ποιήμα...
    Σου αξίζει Θεοδοσία μου...
    Και ο ποιητής απ' ό,τι τον επισκέφθηκα και είδα είναι πράγματι αληθινός ποιητής!

    Καλό μήνα.
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τέτοια εύχομαι Θεοδοσία μου...

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @marianaonice
    Γλυκιά μου σ`ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Είναι πράγματι ένας άνθρωπος που έχει ακουμπήσει την καρδιά μου μ`έναν τρόπο ξεχωριστό, ποιητικό που με ταξιδεύει σε άλλους κόσμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ANASA
    το να σε περιγράφει ένας άνθρωπος που δεν σ`έχει γνωρίσει, το να μπορεί να διαβάσει την καρδιά σου είναι αυτό που σε εκπλήσει και ευχαριστείς τον Θεό που τον συνάντησες έστω και εικονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αγάπη!
    Ναι, "διάβασε την καρδιά σου"...
    Αν κάποιος σε διαβάζει...
    μπορεί να σε γνωρίζει!!
    Είμαι τυχερή που ταξιδεύω μαζί με μια τόσο
    φιλόξενη, ζεστή και γλυκιά παρέα...
    και όλα οφείλονται στην 'οικοδέσποινα'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ περαστικός σαν άνεμος
    μπήκα απ το παράθυρο της καρδιάς σας
    γεύτηκα την ομορφιά της ψυχής ακούμπησα
    στο κορμί της ζεστασιάς σας και πάλι φεύγω
    κάπου εκεί έξω θα είμαι ..

    γεμάτος ευτυχία γεμάτος απ το χαμόγελο σας
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να κι ένα ωραίο τραγούδι για την αγάπη:

    http://www.youtube.com/watch?v=cvr_8kVvJ8U

    την Κυριακάτικη καλημέρα μου και πάλι!!!
    :-)
    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!