Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

19 Αυγούστου 2010

Το καλοκαιράκι...



Το καλοκαιράκι
στη ακρογιαλιά
μέσα στο νεράκι
πλέουμ' αγκαλιά.

Πέφτει το βραδάκι
πιάνει η δροσιά
δώσ' μου ένα φιλάκι
κι έλα πιο κοντά.

Εγώ κι εσύ
εσύ κι εγώ
μόνοι πάνω στη γη
Οοο... μόνοι στη γη.

Ήταν η Αθήνα
κόμπος στο λαιμό
νέφος και ρουτίνα
και άγχος τρομερό.

Δώσ' μου ένα τσιγάρο
δώσ' μου και φωτιά
Θεέ μου θα σε πάρω
στην καυτή την αμμουδιά.

Εγώ κι εσύ
εσύ κι εγώ
μόνοι πάνω στη γη
Οοο... μόνοι στη γη.

Τηλέφωνο χτυπάει
βουλιάζει το νησί
και τ' όνειρο σκορπάει
στου γραφείου τη βουή.

Πετάγομαι ιδρωμένος
δουλεύεις και γελάς
σ' ακούω σαν χαμένος
το ρεφρέν να τραγουδάς.

Εγώ κι εσύ
εσύ κι εγώ
μόνοι πάνω στη γη
Οοο... μόνοι στη γη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!