Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

2 Σεπτεμβρίου 2010

Ξενοξένια Ξένη

Ένα ακόμη κείμενο από τον φίλο μου Σκέψεις για μένα που μου αρέσει να τον προσφωνώ όπως περιγράφει ο ίδιος τον εαυτό του, σαν "Στοιχείο διαταράσσον την ομαλή λειτουργία του σχολείου", χαρακτηρισμός που με συνόδευε σε όλα τα μαθητικά μου χρόνια...





Η μεγάλη μας καούρα ήταν τώρα να κοπεί το τσιγάρο από όλους τους χώρους.
Εγώ, εδώ και πέντε χρόνια δεν καπνίζω πλέον αλλά ήμουν φανατικός καπνιστής.
Δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε κατά. Αλλά νομίζω ότι και οι καπνιστές πρέπει σε κάποιον χώρο να καπνίζουν κανονικά και νόμιμα.
Εφόσον, λοιπόν απαγόρεψαν το κάπνισμα στους δημόσιους χώρους θα έπρεπε να αναιρέσουν τον ειδικό φόρο κατανάλωσης. Πρέπει τα τσιγάρα να είναι αφορολόγητα. Εφόσον τα χρησιμοποιείς μόνο στον ιδιωτικό σου χώρο, γιατί να πληρώνεις και φόρο. Τώρα, τάχατες, η δημόσια υγεία και πράσινα άλογα που κατεβαίνουν ροζ λόφους. Δηλαδή θα τρελαθούμε εντελώς;
Δεν μπορώ να το καταλάβω!
Ποιους προσπαθούμε να αντιγράψουμε; Χώρες που έχουν λύσει όλα τα άλλα, βασικά και ουσιώδη διαρθρωτικά τους προβλήματα και έχουν πετύχει να εφαρμόσουν όλους τους νόμους και τις διατάξεις του και τους έμεινε μόνο η εφαρμογή της απαγόρευσης του καπνίσματος;
Είμαστε πραγματικά απίθανοι…
Ξενοξένια Ξένη, η Αμερικάνα…Βρε καλώς την!!!

1 σχόλιο:

  1. θα πιω τα ληγμενα χαπια μου! Τα τσιγαρα, τα ποτα κλπ τα εκοψα και θα βυθιστω στον ελληνικο αμοραλισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!