Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

13 Δεκεμβρίου 2010

Φιλία

    Πολλοί άνθρωποι θα μπουν και θα βγουν στην ζωή,
    Αλλά μόνο οι αληθινοί φίλοι θα αφήσουν ίχνη
στην καρδιά.

    Για να χειριστείς τον εαυτό σου, χρησιμοποίησε το κεφάλι σου,
    Για να χειριστείς άλλους, χρησιμοποίησε την καρδιά σου.

    Ο θυμός είναι ένα μόνο γράμμα πιο κοντά στον κίνδυνο.
    Αν κάποιος προδίδει μια φορά, είναι δικό του λάθος,
    Εάν σας προδίδει δύο φορές, είναι δικό σου λάθος.

    Μεγάλα μυαλά συζητούν ιδέες?
   Κοινά μυαλά συζητούν τα γεγονότα?
    Μικρά μυαλά συζητούν για ανθρώπους.

    Αυτός που χάνει τα χρήματα, χάνει πολύ,
    Αυτός που χάνει ένα φίλο, χάνει πολύ περισσότερο,
    Αυτός που χάνει την πίστη, τα χάνει όλα.

    Όμορφοι νέοι είναι τα ατυχήματα της φύσης,
    Αλλά όμορφοι ηλικιωμένοι είναι έργα τέχνης.

    Μάθε από τα λάθη των άλλων,
    Δεν μπορείς να ζήσεις αρκετό καιρό για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

    Το χθες είναι ιστορία. Το αύριο είναι μυστήριο.
    Το σήμερα είναι ένα δώρο.
Ελεανόρ Ρούσβελτ
φωτογραφία

2 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι εδώ θα πήγαινε τέλεια το βίντεό μας.
    http://www.youtube.com/watch?v=vrgtf4R2v_A&feature=related.
    Καμιά φορά αναρωτιέμαι αν έχουμε καταλάβει πόσο τυχερές είμαστε που έχουμε η μία την άλλη. Μα πιο πολύ αναρωτιέμαι αν δεν σε είχα γνωρίσει κι αν δεν μου είχες απλώσει το χέρι πόσο μίζερη θα ήταν η ζωή μου.
    Είσαι ο θησαυρός μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Theodosia
    Νομίζω ότι το έχουμε καταλάβει γιατί βλέπουμε πως επιβιώνουμε κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες!!
    Και για μένα είσαι ο θησαυρός μου...
    Είναι σκέτη ευλογία η παρουσία σου στην ζωή μου! Μου είναι αδύνατον να την φανταστώ χωρίς την παρουσία σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!