Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

18 Δεκεμβρίου 2010

ο γρύλος

Είναι βράδυ και καθώς πήγαινε ένας τύπος με το αυτοκίνητό του μέσα στην έρημο, και καμιά 30αρια
χιλιόμετρα πριν την πόλη πέφτει σε μια λακούβα και σκάει το λάστιχο. Αφού βρίζει για λίγη ώρα ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ και βγάζει τη ρεζέρβα και το σταυρό, αλλά γρύλος πουθενά. Κοιτάει γύρω γύρω το ερημικό τοπίο και βλέπει κάπου μακριά ένα σπίτι με φως και καπνό να ανεβαίνει από μια καμινάδα. Αρχίζει λοιπόν να περπατάει και να σκέφτεται:
Θα πάω τώρα εγώ σ' αυτόν εκεί...θα χτυπήσω την πόρτα και θα περιμένω...θα ανοίξει και θα μου πει: -"Γεια σας",
-κι εγώ θα του πω "Γεια σας"...
-και θα μου πει "Τι θέλετε;"
-και θα του πω "Μήπως έχετε ένα γρύλο;"...ε, δεν μπορεί να μην έχει γρύλο, θα έχει...
-άρα θα μου πει "Έχω, αλλά τι τον θέλετε;"...
-και θα του πω "Να, έσκασε το λάστιχο από το αμάξι μου"...
-και θα μου πει "Αφού δεν βλέπω κανένα αμάξι εδώ".....
-και θα του πω "Ναι, το έχω αφήσει στο δρόμο, μακριά"...
-και θα με ρωτήσει "Εσείς δεν είχατε γρύλο στο αμάξι;"....
-και θα του απαντήσω "Συνήθως έχω, αλλά σήμερα τον ξέχασα σπίτι"...
-και θα μου πει "Καλά να σας δώσω τον γρύλο, αλλά τον έχω πίσω στην αποθήκη"...
-και θα του πω "Ε, πηγαίνετε να τον φέρετε"...
-και θα μου πει "Ναι, αλλά πως ξέρω ότι εσείς δεν θα μπείτε στο σπίτι μου να με κλέψετε όσο θα είμαι πίσω;"....
-και θα του πω "Μα δεν είμαι κλεφτής"...
-και θα μου πει "Και που το ξέρω εγώ;" ...
-και θα του πω "Καλά, Τότε κλειδώστε την πόρτα πριν πάτε πίσω"...
-και θα μου πει "Εντάξει, αλλά μετά που θα ανοίξω για να σας τον δώσω πως ξέρω ότι δεν θα με χτυπήσετε για να μπείτε μέσα;".....
-και θα του πω "Ε, τότε θα σας περιμένω μακριά από την πόρτα όταν θα βγαίνετε"...
-και θα μου πει "Ναι αλλά που θα ξέρω εγώ αν είστε μακριά από την πόρτα όταν θα την ανοίξω;"....
-και θα του πω "Αφού θα με δείτε από το παράθυρο"...
-και θα μου πει "Ναι αλλά που ξέρω εγώ πως δε θα με περιμένετε πίσω από το παράθυρο για να με χτυπήσετε όταν θα το ανοίξω;...
-και θα του πω "Μα δεν χρειάζεται να ανοίξετε το παράθυρο για να με δείτε"...
-και θα μου πει "Ωραία, αλλά αν την ώρα που σας δίνω το γρύλο τον πάρετε και με χτυπήσετε με αυτόν;...
-και θα του πω...
Εκείνη την ώρα όμως έχει φτάσει πολύ κοντά στο σπίτι και ο άνθρωπος που είναι μέσα τον ακούει και βγαίνει έξω για να δει ποιος είναι.
Ο τύπος που έρχεται τον βλέπει και φωνάζει:
- Άντε γαμήσου κι εσύ κι ο γρύλος σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!