Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

2 Ιουλίου 2011

Η μελαγχολία της Ευτυχίας

Η ευτυχία είναι ποθητή από τους περισσότερους ανθρώπους και για αυτήν αγωνίζονται.

Είναι η κατάσταση που έχει ως στόχο να φέρει ικανοποίηση και ειρήνη. Παρόλα αυτά αυτή η έννοια είναι μια απλή πίστη σε μια πολύ
περίπλοκη ύπαρξη.
Τελικά, μπορεί η ευτυχισμένη ζωή να είναι και καλή ζωή;
Η κατάθλιψη είναι μια κατάσταση που κατά κύριο λόγο καθορίζεται από γενική έλλειψη χαράς. Σε αυτήν την σύγχρονη εποχή μπορούμε να διορθώσουμε αυτό το συναίσθημα. Η ιατρική έχει αναπτυχθεί ώστε να μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλο προς μια πιο χαρούμενη κατάσταση, έτσι ώστε ένα άτομο μπορεί να ζήσει μια ευτυχισμένη ζωή.
Ωστόσο, ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας καλλιτέχνης που προσπαθεί να δημιουργήσει μεγάλα και αξέχαστα έργα για να παρακινήσει τον κόσμο, αλλά οι μεγάλες στιγμές της έμπνευσής του φτάνουν μόνο όταν αισθάνεται βαθιά καταθλιμμένος. Μπορούμε να το διορθώσουμε αυτή την κατάθλιψη και τον καταλάβει ευτυχία, αλλά θα συντρίψουμε τα όνειρά του με αυτόν τον τρόπο. Είναι η ζωή αυτού του ανθρώπου καλύτερη όταν είναι γεμάτη από ευτυχισμένη ικανοποίηση ή από κατακτήσεις που γεννά η θλίψη;
Πρόσφατα με έχουν καταλάβει αισιόδοξα αισθήματα, λόγω του ότι μου αρέσει και έχω απορροφηθεί από την δουλειά μου. Το κακό, όμως, είναι ότι αισθάνομαι να με εγκαταλείπει το κίνητρο και η έμπνευση να γράφω για το blog.
Αν και εκτιμώ ότι αυτή η κατάσταση είναι ένα βήμα βελτίωσης και προς την σωστή κατεύθυνση, αισθάνομαι μπερδεμένη.
Η ευτυχία φέρνει ικανοποίηση, αλλά πολύ φοβάμαι, ότι δεν είμαι ακόμα έτοιμη να συμβιβαστώ με τα νέα δεδομένα της ζωής μου.
Λέτε να φτάσω να αναπολώ την μιζέρια μου;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα "κουβαλάω" την Ευτυχία, μέχρι να πεθάνω...
μια και έχω αυτό το όνομα!

12 σχόλια:

  1. δεν ήξερα το όνομα σου και χάρηκα που το έμαθα!
    ξεκίνησα να διαβάζω το κείμενο νομίζοντας πως η δεύτερη λέξη ήταν η 'επιτυχία'. Έτσι ολοκλήρωσα την ανάγνωση με αυτή τη λέξη στο μυαλό μου. Είναι προφανές πως η επιτυχία με την ευτυχία έχουν τόσες πιθανότητες να σχετίζονται, όσες και να... μην σχετίζονται.
    Επειδή αυτήν την περίοδο περνάω και επί προσωπικού μερικές αλλαγές, μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα. Ζήσε την ευτυχία και άσε την εν καιρώ, να μετατραπεί σε έμπνευση. Περιμένω τα κείμενα σου με τα νέα δεδομένα. Η Ευτυχία είναι πολύτιμη. Να την προσέχεις :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
    ΠΟΛΥΤΙΜΗ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ yannidakis
    Καλέ μου φίλε, μου κάνει καλό να ξέρω ότι κάποιος με καταλαβαίνει! Θα την φροντίσω την ευτυχία ...
    Σίγουρα θα γράψω νέα...
    δεν μπορώ να λειτουργήσω διαφορετικά...
    Να είσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Σου ευχόμαστε, μέσα από την καρδιά μας, να περάσεις καλά αυτόν τον μήνα και να επιστρέψεις κοντά μας ανανεωμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xa..xa.. Είσαι καταδικασμένη να ευτυχήσεις από τα βαφτίσια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ευτυχία είναι στιγμές. Και δυστυχώς δεν διαρκεί. Απόλαυσε τις στιγμές σου και την δουλειά σου, αν μέσα από εκεί ζείς ευτυχισμένα. Προσωπικά βρίσκομαι στην φάση της απάθειας. Το οποίο σημαίνει ότι τίποτα δεν με συγκινεί πια.Ίσως γιατί κυνηγώντας τις ευτυχισμένες στιγμές σκορπίστηκα.
    Πολλά φιλιά. ΥΣ.Μου έλειψε ο χώρος του θολού κι η εκτόνωση που μου πρόσφερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ IonnKorr
    χαΧαχα...
    έχεις δίκιο! Ωραία καταδίκη...
    Θες δεν θες έχεις το όνομα, τώρα αν έχεις και την χάρη...
    ε, ας μη τα θέλουμε όλα!

    Είσαι απίθανος~~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Theodosia
    Αχ, φιλενάδα...πόσο μας έλειψες...
    όλοι οι συνταξιδιώτες μας, κατά καιρούς το έχουν εκφράσει!
    Για μένα είναι μεγάλο το κενό!!!

    Η Ευτυχία...είναι στιγμές, γι' αυτό δεν διαρκεί!
    Η δουλειά μου δίνει στιγμές ευτυχίας αλλά δεν είναι αυτό που θα ήθελα, απλά φτάσαμε να είμαστε ευτυχής που έχουμε δουλειά...(Άλλη μια επιρροή της κρίσης!) Όμως ανακαλύπτω ότι με ανακόπτει από την δημιουργία. Επιπλέον μου λείπει η "μούσα" μου, οπότε τείνω να στερεύω από ιδέες και έμπνευση.
    Αυτός ήταν και ο λόγος που γεννήθηκε και αυτή η ανάρτηση!
    Μου λείπεις αφάνταστα.
    "Το Θολό" φόρεσε τα καλοκαιρινά του και σε περιμένει!!
    φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μένα μου έλειψε αυτό που δημιουργούσαμε μαζί. Κι έχω μια όρεξη ν`ανοίξει ο στόμας μου όπως παλιά. Αλλά 20/7 θα έχω ιντερνετ. Ελπίζω να καλύψω το χαμένο χρόνο. Κι αν δεις τον καινούριο χώρο μου, μόνο χώρος για δημιουργία είναι έτσι όπως τον φτιάξαμε με την Μαίρη.Τι μπινελίκια έχει ακούσει αυτές τις μέρες η καημένη. Βοηθάει και την βρίζω κι από πάνω. Μήπως συ θυμίζει μέξη αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχία και Θεοδοσία, τώρα θύμωσα και θα σας μαλώσω. Τι λόγια είναι αυτά, τι πάθατε; Ένα ταξιδάκι ίσως σας χρειάζεται και μην επιτρέπετε σε κανέναν και τίποτα να σας στερήσουν την έμπνευση.
    Η ευτυχία είναι μέσα μας.
    Φιλάκια...

    to alataki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Theodosia
    "Αυτός ο στόμας..." μας έλειψε!
    Εύχομαι, ολόψυχα, ο χώρος σου να είναι πηγή χαράς, ευτυχίας και χαλάρωσης για εσένα και τους αγαπημένους σου ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ to alataki
    Πάντα η παρουσία σου είναι πνοή παρηγοριάς και ανάτασης. Έχεις απόλυτο δίκιο, ναι "Η ευτυχία είναι μέσα μας.", αλλά η ζωή δεν είναι ευθεία γραμμή. Έχει και τα πάνω και τα κάτω της!
    Αισθανόμαστε τυχερές που σε γνωρίσαμε και αναζωογονείς αυτόν τον @χώρο!
    φιλάκια * * *

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!