Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

19 Σεπτεμβρίου 2011

Μια ακόμη Δευτέρα...

Είναι έξι η ώρα και είμαι σε όνειρο... 
μέσα σε φιλιά και αγκαλίες δίπλα σε γάργαρο νερό... 
σε ένα κόσμο ονειρικό, αργό...
  
Ο ήχος ενοχλητικά, επιτακτικά και επίμονα,
με διατάζει να μπω στην πραγματικότητα. 
Είναι η μέρα που εύχομαι να μην αφήσω το κρεβάτι μου. 
Είναι και η μέρα που αρχίζει το εβδομαδιαίο ταξίδι μου. 
Άλλη μια πιεστική Δευτέρα. 
Μακάρι να ήταν Κυριακή, 
αυτή είναι η αγαπημένη μου μέρα. 
Παρόλα αυτά είναι μια ακόμη Δευτέρα. 

Καλή εβδομάδα σε όλους...

6 σχόλια:

  1. C'mon honey, let's go make some noise
    Time it goes so fast
    When you're having fun
    It's just another manic Monday
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Summertime Blues
    "When you're having fun"...αυτό εύχομαι κάθε Δευτέρα πρωί που ξυπνάω! Ν αμπορέσει η μέρα μου να έχει καλές στιγμές και να είναι απολαυστική!
    Η σημερινή πάντως είχε πολύ αδρεναλύνη!

    Καλή εβδομάδα και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Ναι, οι ευχές σου είναι πάντα καλοδεχούμενες και, πίστεψέ με, πιάνουν, σε μεγάλο βαθμό!

    Είναι χαρά μας να είσαι κοντά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ elli........
    Καλή εβδομάδα και σε εσένα καλή μου!!
    φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!