Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

21 Οκτωβρίου 2011

Πως θα με βρω;

Είμαι ένας ή πολλοί;
Ψάχνω αλλά τους χάνω.
Αλλάζουν ρούχα και είναι κρυφοί.
Πάνε αλλού και τους κυνηγάω.
Όταν το κάθε τι είναι έτοιμο
για να με αναδείξει έξυπνο,
ο ανόητος που παραφυλάει μέσα μου,
παίρνει τον λόγο στο στόμα μου.

Όταν γυρεύω μέσα μου τον τολμηρό,
ένας ξένος, δειλός τρέχει να πάρει το ρόλο.
Αναλμβάνει την εξουσία
και οι προφυλάξεις του μου προκαλούν ασφυξία.

Όταν η στιγμή χρειάζεται τον κεφάτο,
ο απελπισμένος επεμβαίνει. 
Βλέπει μαύρο το μέλλον στον χρόνο
κι όλη η πίκρα κι ο φόβος με κυριεύει.

Ενώ γράφω είμαι απων. 
Όταν επιστρέφω έχω φύγει.
Αν είναι και οι άλλοι όπως εγώ,
πως ξεπερνάνε αυτή την φρίκη;

Παρατηρώ τον κόσμο γύρω μου.
Ζουν και άλλοι το ίδιο δήλημα;
Μήπως για να εξηγήσω το πρόβλημά μου
πρέπει να ψάξω στην Γεωγραφία;

2 σχόλια:

  1. Αυτό κάποιο το λένε τρέλα, άλλοι το λένε πολυδιάστατη προσωπικότητα.
    εγώ απλά θα συνταχθώ με τον Ηράκλειτο και θα πω, μέσα απο τις αντιθέσεις γεννιέται η αρμονία.
    καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Lyriel
    Έχεις δίκιο! Αλλά αυτές τις μέρες συνεχώς πιάνω τον εαυτό μου "διχασμένο"...
    Δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ και τίνος το μέρος να πάρω...
    Μακάρι και στην πατρίδα μας να επαληθευτεί το "μέσα απο τις αντιθέσεις γεννιέται η αρμονία"!
    Να είσαι πάντα καλά που περνάς και από εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!