Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

11 Ιουλίου 2012

Κάθε στιγμή μια ζωή



Αυτούς που άκουγα και καταλάβαινα πάντα γιατί το φως γεννήθηκε πρώτα σε αυτόν εδώ το
χώρο της γης.
Η δική μου μουσική, η δική μου ματιά, οι δικοί μου άνθρωποι, εδώ και τρεις δεκαετίες.
Σε μια εποχή και σε χρόνους που όλα είναι ένα απέραντο γκρι.
Δε γουστάρω άλλους οίκους αξιολόγησης.....
Οι δικοί μας «άγγελοι» είναι ακόμα εδώ και θα ζουν για πάντα για να τραγουδούν για μας.»

Στην συναυλία του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα απολαύσαμε παλιά και καινούρια ακούσματα...
Ήταν ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο της μουσικής.

Και ΞΑΦΝΙΚΑ θυμήθηκα... Ακούσματα, μελωδίες και καταπληκτικές φωνές που με συντρόφευαν όλα αυτά τα χρόνια και διαμόρφωσαν την κουλτούρα μου.
Πολύ μακριά από τα πανηγυράκια της παρακμής που έχω ζήσει τον τελευταίο καιρό.


Και τότε αισθάνθηκα πολύ περήφανη που είμαι Αθηναία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!