Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

12 Οκτωβρίου 2012

Όταν άρχισα να αγαπώ...

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
έπαψα να θέλω να έχω πάντα δίκιο.
Έτσι έσφαλα πολύ λιγότερο.
Σήμερα είδα ότι αυτό είναι
απλότητα.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
αρνήθηκαν να θέλω να ζω στο παρελθόν.
Έτσι απολάμβανα το σήμερα.
Τότε κατάλαβα ότι αυτό είναι ρεαλισμός.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
σταμάτησα να αγωνιώ για το μέλλον.
Έτσι άρχισα να ονειρεύομαι.
Τότε πίστεψα ότι αυτό είναι αισιοδοξία.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
ζω περισσότερο την στιγμή που ΌΛΑ συμβαίνουν.
Έτσι άρχισα να αγαπώ τη ζωή.
Τότε αιστάνθηκα ότι αυτό είναι πληρότητα.

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ που μας διαβάζεις και τα σχόλιά σου είναι πράγματι πνοή για εμάς...

      Να είσαι πάντα καλά

      Διαγραφή
  2. Τελικά η σοφία της διαχείρισης της ζωής μας,εξαρτάται από τον βαθμό αγάπης που τρέφουμε για τον εαυτό μας.

    Εξαιρετική η Παρέμβασή σου.
    Mε την άδειά σου Θα την μοιραστώ στο google .

    Καλή σου η Κυριακή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι χαρά και τιμή μας η παρουσία σου εδώ.

      Να είσαι πάντα καλά!!

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!