Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

25 Οκτωβρίου 2012

Το πορτραίτο της ζωής μου

Φτιάχνω εγώ το πορτραίτο της ζωής μου
και ας είναι δύσβατο τοπίο η
ζωή αυτή.
Έχει στροφές, ανήφορο και λάκκους
μα δεν με σκιάζει τι θα φέρει η στιγμή.

Έχω μαζέψει χρώματα και πινέλα στα όνειρά μου
και προσπαθώ να βρω την σωστή διαδρομή.
Σοφές κουβέντες και αδελφούς έχω στην καρδιά μου
και μπορώ να αντέξω κάθε απότομη αλλαγή.

Μετράω και σκέφτομαι πολύ τα βήματά μου
σκληρός ο αγώνας να κρατήσω όσα έχω διδαχθεί.
Θα μείνει ανεξίτηλο για πάντα το πέρασμά μου
μέσα σε βιβλία που δεν έχουν ανοιχθεί.

Πως θα 'ναι άραγε το πορτραίτο της ζωής μου
κανείς δεν ξέρει, ούτε μπορεί να φανταστεί.
Κάνω το καλύτερο, με όλη την καρδιά μου
ελπίζοντας, στο τέλος, όποιος το δει να μαγευτεί.

4 σχόλια:

  1. Το σπουδαίο είναι ότι το ξέρεις εσύ, για τους άλλους ας είναι έκπληξη...
    to alataki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @to alataki δεν φαντάζεσαι πόση χαρά μου έδωσε το σχόλιό σου!!
    Δεν θα το πιστέψεις...
    σήμερα σε σκεφτόμουν!!

    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πώς θάναι.. η ζωή θα το δείξει... ωραίο πάντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!