Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

12 Ιανουαρίου 2013

Μην ασχολείσαι...θα σε θυσιάσουν

Μια εικόνα 1.000 λέξεις.

Υπάρχει και η φράση "πρόβατο για σφαγή"... αλλά αυτή η φωτογραφία είναι πιο
δυνατή.

Παρακολουθώ στο "χαζοκούτι" τις ατελείωτες συζητήσεις που στην ουσία δεν λένε τίποτα, απλά γεμίζουν τον τηλεοπτικό χρόνο. Και πολύ καλά κάνουν μια και βγάζουν λεφτά και απασχολούν τα τεμπέλικα μυαλά και τα κουρασμένα μάτια.
Διαβάζω αναλυτικά άρθρα στο διαδίκτυο με περίπλοκες πολιτικές αναλύσεις που προσπαθούν να συγκεράσουν την ιστορία του Ελληνικού κράτους με τα σημερινά γεγονότα.
Ακούω για νόμους και διατάξεις που μόνο εξόντωση μπορεί να προκαλέσουν στην πιθανή ανάπτυξη και από την άλλη τους αξιωματούχους της κυβέρνησης να τάζουν ανάπτυξη "εδώ και τώρα".
Κυβερνητικοί παράγοντες ανταλλάσσουν κουβέντες που μόνο σε λαϊκές συζητήσεις μπορείς να τις ακούσεις και όχι από τα έδρανα της Βουλής.

Εγώ ζω στο τομάρι μου την κρίση από το 2005 και την έχω προβλέψει από το 2003. Όταν τα έγραφα τότε με αποκαλούσαν φαντασιόπληκτη, καταστροφολόγος και υπερβολικά πεσιμίστρια. Τώρα αναβαθμίστηκα, έγινα μάντης Κάλχας και Πυθία.

Αναρωτιέμαι, και εγώ πόσο πρόβατο είμαι;
Τα διαβάζω, τα σκέπτομαι, τα αναλύω, φτάνω σε συμπεράσματα, αλλά τα λόγια τους χωρίς έργα με καταδικάζουν να παραμένω πρόβατο... κατάλληλο μόνο για θυσία εξευμενισμού της κακής μας νοοτροπίας.

Τα λόγια δεν τελειώνουν ποτέ. Τα έργα κάποτε ολοκληρώνονται μόνο που πρέπει πρώτα να έχουν αρχίσει, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να σταματήσουν τα λόγια.
Η μάνα μου έλεγε: "Όταν τρώμε δεν μιλάμε"
Η δασκάλα έλεγε: "Προσέχετε μη μιλάτε"

anatakti.gr

1 σχόλιο:

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!