Το συμβάν που έζησε κατά τη διάρκεια ρεπορτάζ στο Μαραθώνα μοιράστηκε στο
facebook η δημοσιογράφος, Βίκυ Χατζή. Η μοναξιά μιας γυναίκας και η ανάγκη της να μιλήσει σε κάποιον συγκίνησε τη δημοσιογράφο αλλά και όσους διάβασαν αυτήν την ανάρτηση. 

Η Βίκυ Χατζή βρισκόταν στον Μαραθώνα για να καλύψει την εκλογή του Ηλία Ψινάκη και προετοιμαζόταν να βγει σε ζωντανή σύνδεση. Τότε μια γυναίκα γύρω στα 70, 75, γλυκιά και πολύ αδύνατη την ρώτησε «Τι μουρμουράς εκεί παιδί μου..;». 

Η δημοσιογράφος του Alpha περιγράφει: «Αυτά που θα πω σε λίγο στον αέρα καλή μου» της απαντώ..!
«Σε παρακαλώ, πες τα σε μένα..! Είμαι ολομόναχη..! θέλω με κάποιον να μιλήσω..!», μου λέει και με αφήνει άναυδη.!!
Γλυκιά μου γυναίκα..! Δεν πρόλαβα ούτε το όνομα της να ρωτήσω..!
Το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο έφτασε στην πλατεία ο Η. Ψινάκης..!
Ο κόσμος άρχισε να πανηγυρίζει & να χειροκροτεί..!
Οι τεχνικοί μου με καλωδίωσαν αμέσως για να βγούμε αέρα..! 

Η άγνωστη γυναίκα χάθηκε μέσα στο πλήθος..!
Δεν πρόλαβα να της πω το ρεπορτάζ...!
Δεν πρόλαβα έστω και για λίγα λεπτά να πάρω από πάνω της το φορτίο της μοναξιάς..!
Σκέφτομαι πολλές φορές αυτή την σκηνή!

Ο κόσμος είναι αφυδατωμένος! 
Η ψυχή διψάει για αγάπη..! 
Για μια καλή κουβέντα! 
Για ένα χαμόγελο..! 
Αγκαλιάστε! 
Αγαπήστε! 
Μιλήστε! 
Αγγίξτε! 
Καλή σου ώρα όπου και αν βρίσκεσαι γλυκιά μου...!!»