Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

8 Ιανουαρίου 2016

Συζήτηση με την Μάνα για "Νοικοκύρεμα"

Ένας φίλος μου έστειλε την στιχομυθία με την μάνα του... Απολαύστε την!
Βρε, θα γίνεις άνθρωπος μου λέει, Η Μάνα Μου!!! Θα νοικοκυρευτείς? Κάθεσαι και ασχολείσαι με το ΧΥΤΑ Γραμματικού!!! 
  • Άσε Μάνα μιλάω με μια Αρσακειάδα τώρα!!! Λέει ότι έχει δυσκολευτεί στη ζωή της και το παίζει Αριστερή, και έχει τελειώσει το Αρσάκειο!! Μάλιστα μου είχε Υποσχεθεί ότι θα τα έβαζε με τα Συμφέροντα!!! 
Ελιές έχει μαζέψει?? Με ρωτάει η Μάνα μου!!!
  • Δεν ξέρω!!! Ηρωίδα το παίζει!!!




Έχει κοιμηθεί νηστικιά ?? Με ρωτάει η Μάνα μου !!! Που να ξέρω !!!
Ξυπόλυτη έχει περπατήσει ???? Με ξαναρωτάει η Μάνα μου !!
Τσικουνίδες έχει φάει και να της έχει πρηστεί το στόμα της ?
Χαρουπέλαιο έχει φάει ??
Πεύκα έχει χτυπήσει ??
Πρόβατα μέσα στη βροχή και στο κρύο έχει φυλάξει ????????
  • Που να ξέρω Μάνα. Μου είχε πάρει τα μυαλά Μάνα. Μου έλεγε ότι θα τα έβαζε με τα συμφέροντα !!!
Βρε κάτσε και νοικοκυρέψου !!!! Εγώ παιδί μου την Τρίτη Δημοτικού τελείωσα. Μέχρι εκεί με έστειλε ο Παππούς σου και μετά στα Πρόβατα !! ΟΣΟΙ ασχολήθηκαν με το ΧΥΤΑ Γραμματικού την "Βόλεψαν" ΜΙΑ χαρά!!!!!! Αυτοί ταχτοποιήθηκαν!!!!!! Τι κάθεσαι και ασχολείσαι??
  • Άσε Μάνα τώρα έχω γνωρίσει και μια Dr.
Γιατρός παιδί μου??
  • Ναι Μάνα, Γιατρός!!! Ειδική στο Κουκούλωμα, στο Μαγείρεμα και στο Πλύσιμο!!!
Τι είναι Παθολόγος, μου λέει η Μάνα μου??
  • Ναι Μάνα. Δεν αφήνει Μελέτη για Μελέτη η "Μαντάμ" χωρίς να μην την Μαγειρέψει, να την Κουκουλώσει και να την Πλύνει στο Πλύσιμο !!!
Δεν θα μου μου την γνωρίσεις βρε παιδί μου !!
  • Άσε Μάνα δεν κάνει!!!
Δεν κάνει?? 
  •  Όχι !! Μάνα Δεν κάνει!!
Γιατί ??
  • Γιατί είναι Dr Madam στο Κουκούλωμα, στο Μαγείρεμα και στο Πλύσιμο !!!
Δεν καταλαβαίνω, μου λέει η Μάνα μου!!
  • Δεν πειράζει Μάνα, κάποιοι καταλαβαίνουν!!!
Βρε θα Νοικοκυρευτείς ?? Και μου έκλεισε το τηλέφωνο.
  • Μάνα είναι μόνο ΜΙΑ !!!

Γεια σου Ελληνίδα Αθάνατη Μάνα!! 

K.G

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!